Eşcinsellik Günah mı-Nihat HATİPOĞLU?

eşcinsellik Günah mi Nihat HATİPOĞLU
Eşcinsellik Günah mı?
İlahiyat profesörü Nihat HATİPOĞLU'nun sunmuş olduğu televizyon programında izleyicilerden birinin telefonla yayına bağlanarak sorduğu sorulardan biriside "Homoseksüellik,lezbiyenlik yani kısacası eşcinsellik günah mıdır?" sorusu oldu.Ünlü Profesör Nihat HATİPOĞLU bu soruyu detaylıca cevaplayıp kafalarda soru işareti kalmaması bakımından hadislerden ve ayetlerlerden örnekler verdi.İşte Nihat HATİPOĞLU'nun bu soruya karşı vermiş olduğu cevap;


RABBİN BELKİ DE SENİ BÖYLE SINIYOR!
Eşcinsellerin dışlanmasının yanlış olduğunu söyleyen Hatipoğlu, "Bunun yanlış olduğunu, yaptıkları şeyin haram olduğunu söyledim ama hiç sert konuşmadım. Çünkü bunun bir imtihan olduğunu biliyorum. Birçok kişi bu hastalıktan çile çekiyor, benim böyle bir illetim var diyor. Rabbin belki de seni böyle denemek istiyordu, işin bu boyutuna bak sabredeceksin ve mükafatını mutlaka alacaksın" dedi.

SABRET KENDİNİ FRENLE,TEDAVİ OL,ALLAHA SIĞIN!
Hatipoğlu, bu yöndeki soruya "Sen bunu hissettiğin için günahkarsın demiyorum. Ama ters ilişkilere girersen günaha girersin. Herkesin imtihanı başkadır. Seni kınamıyorum, ama duygularını gerçekleştirirsen günahkar olursun. Duygularından dolayı değil, yaradılış şeklinden dolayı değil ama o duygularının gereği sabretmez de kendini frenlemez de böyle içine girersen işte o zaman günahkar olursun. Bu insanları dışlamayın, bir ilahiyatçıya götürün" diye yanıt verdi.

Nihat HATİPOĞLU'nun eşcinsellik hakkında hadis ve ayetlerden örnekler ;


- Erkeğe benzemeye çalışan kadın, kadına benzemeye çalışan erkek bizden değildir.(Hakim)

- Kadın elbisesi giyen erkeğe, erkek elbisesi giyen kadına lanet olsun! (İbni Ahmed)

- Allah (c.c) tarihte Hz. Lut Peygamber'in bu sapıklarla olan mücadelesini ve kavminin başına gelenleri Hud suresinde şöyle anlatıyor:

- 78. Lût'un kavmi hemen yanına geldi. Daha önce de o çirkin işleri yapıyorlardı. Lût, "Ey Kavmim! İşte kadınlar, benim kızlarım; sizin için en nezih olanı onlarla evlenmektir. Allah'tan korkunuz ve misafirlerimin önünde beni rezil etmeyiniz! İçinizde aklı başında bir adam yok mu!" dedi.

- 79. "Sen de biliyorsun ki senin kızlarında bizim gözümüz yok. Bizim ne istediğimizi pekâlâ biliyorsun." dediler.

- 80. Lût, "Keşke benim size karşı koyacak bir gücüm olsaydı veya güçlü bir desteğe dayanabilseydim!" dedi.

- 81. Elçiler "Ey Lût! Biz Rabbinin elçileriyiz. Onlar sana asla dokunamayacaklar. Sen gecenin bir vaktinde ailenle birlikte yola çık. Eşinden başka sizden hiçbiri geride kalmasın. Çünkü onların başına gelecek olan, şüphesiz onun başına da gelecektir. Onlar için belirlenen zaman, sabah vaktidir. Sabah da yakın, değil mi?" dediler.

- 82-83. Emrimiz gelince oranın altını üstüne getirdik ve üzerlerine sağanak halinde, Rabbin katında işaretlenmiş taşlar yağdırdık. Böyle cezalar zalimlerin başından hiç eksik olmaz.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.